Wręcz niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, tj. kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form promocji. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają bezpośrednio do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choćby wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak skuteczne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat promocji, czy oferty, niemniej jednak nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Szukając właściwej firmy, która zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje oraz jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować swoje gadżety lub wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na szeroką skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują lub psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to również odpowiedni prezent dla potencjalnych kontrahentów lub pracowników. Za każdym razem, wybierając reklamowe gadżety, trzeba pamiętać, by ich dobór był spójny z ideami, które prezentuje firma. Jeżeli już w swoich założeniach przedsiębiorstwo chce być proekologiczne, bardzo dobrze, by artykuły promocyjne również wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Źródło: artykuły promocyjne.

Comments are closed.

Post Navigation